Az Insta360 egy 2015-ben alapított sportkameramárka. A vállalat a folyamatos fejlesztésre összpontosít, ami az elmúlt években a sporttechnológiai piac egyik globális vezetőjévé tette.
Alig egy évvel a megalakulása után a márka kifejleszt egy innovatív terméket, amely lehetővé teszi, hogy közvetlenül az okostelefonjáról gömbfelvételeket és videókat készítsen, 2017-ben pedig egy kompakt, hat objektíves kamerát hoznak létre, amellyel bármely felhasználó professzionális VR-videókat készíthet. Röviddel ezután az Insta360 partnerséget köt a Google-lal, és lehetővé teszi, hogy az eszköz csatlakozzon a Google Maps Street View-hoz.
2018-ban a márka az Apple Store felé is nyit, és integrálódik az Adobe Premiere Pro programmal, ami lehetővé teszi a berendezések hatékony működését. A következő években és napjainkig az Insta360 folyamatosan növekszik és bővíti kínálatát a legmodernebb és professzionális technológiák felhasználásával kifejlesztett termékekkel: Farsight, Crystalview 8K 3D, FlowState és sok más. 2020 márciusában a Fast Company az Insta360 márkát a világ egyik leginnovatívabb vállalatának nevezte.
A márka speciális termékeit naponta több ezer profi és kezdő sportoló használja, akik néhány mozdulattal, szenzációs minőségben örökíthetik meg extrém sportteljesítményeiket.