A német adidas márkát 1924-ben alapították. Neve az alapító keresztnevének első betűiből származik: Adolf Dassler. A vállalat védjegye a három csík, vezető termékcsaládjai pedig az adidas sport, az adidas classic és az adidas style. A vállalat edzőcipők, sportruházat (beleértve a felsőket, nadrágokat, zoknikat, melegítőket, melltartókat) és egyéb kiegészítők gyártására szakosodott.
Az adidas megalakulása óta a növekedésre összpontosít. Bár nem ez volt az első márka, amely sportcipőket kínált, mégis ez az a márka, amelyikhez a leginkább kötődik. Az Adidas a modern megoldások előfutára - a vállalat már 1984-ben kifejlesztett egy modern cipőt kijelzővel és a Micropacer rendszerrel, amely elemzi a fizikai aktivitással kapcsolatos adatokat: méri a távolságot és az elégetett kalóriák számát. Alig egy évvel később a márka elsőként kínálta fel vásárlóinak a termékek személyre szabhatóságát, és bevezette a cipőket olyan jelölőkészletekkel, amelyekkel a cipő bármilyen módon díszíthető.
2002-ben a híres futballista, David Beckham együttműködött a márkával, és egy új ruhakollekciót hozott létre. Ezen kívül olyan ismert sportolók is együttműködtek a márkával, mint Luis Suárez, Gareth Bale és a lengyel labdarúgók, Grzegorz Krychowiak és Łukasz Fabiański.
Ma az adidas az egyik legnépszerűbb márka a sportiparban. Termékeit a legmodernebb technológiák felhasználásával fejlesztik ki, mint például az adiPrene rendszer, amely a cipők csillapító tulajdonságaiért felelős, valamint az adiWear, amely a cipő talpát további gumivédelemmel egészíti ki. Az adidas az évek során számos megbízható rendszert fejlesztett ki, amelyeket termékeiben használ. Ennek eredményeképpen a márka kínálata elérhető a profi sportolók, a kezdők és mindenki számára, aki maximális kényelmet és tartósságot szeretne a mindennapi ruházatától és lábbelijétől.