A Powerslide egy olyan márka, amely 1994 óta segít az embereknek felfedezni a korcsolyázás iránti szenvedélyüket. Az egykori gyorskorcsolyázó Matthias Knoll és üzlettársa, Stefan Göhl által alapított Powerslide kezdetben forgalmazóként működött, és már ismert márkák korcsolyáinak és termékeinek széles választékát kínálta. Az 1990-es években, amikor nagy érdeklődés mutatkozott a korcsolyák iránt, a Powerslide több mint 50 márkát forgalmazott.
1997-ben, amikor a korcsolyák iránti érdeklődés csökkent, és számos márka kivonult a piacról, Matthias Knoll úgy döntött, hogy gyökeresen megváltoztatja a Powerslide üzleti stratégiáját. Ahelyett, hogy harmadik féltől származó termékekre támaszkodott volna, a Powerslide saját innovatív termékek és márkák fejlesztésébe és tervezésébe kezdett, négy fő pillérre összpontosítva: innováció, minőség, teljesítmény és design. Ugyanebben az évben született meg a Powerslide első eredeti márkája, az Upsidedown, amely a mai napig úttörő korcsolyamárka, amely a világ leginnovatívabb korcsolyamodelljeit fejlesztette ki.
A Powerslide tovább fejlődik, és egy olyan neves márkacsaládot fejlesztett ki, amely a legmagasabb minőségű és leginnovatívabb inline korcsolyákat, kerekeket, csapágyakat, védőfelszereléseket és minden más, a korcsolyázáshoz szükséges terméket kínál. A vállalat támogatja a világ több mint 100 legjobb korcsolyázóját, akik tesztelik a Powerslide termékeket, értékes visszajelzéseket adnak, és biztosítják, hogy a vásárlók minőségi felszerelést kapjanak, hogy gyorsabban korcsolyázhassanak, magasabbra ugorhassanak, feszegessék a határokat és élvezzék az utazást.