Visszaküldés
A megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül joga van a vásárlástól elállni és a nem kívánt terméket vállalatunk részére visszaküldeni.
Tájékoztatjuk, hogy a visszaküldött termék nem viselheti használat jeleit.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
A termék visszaküldéséhez 3 lépés elvégzése szükséges:
- Jelentkezzen be abba a fiókba, amelyről megrendelte a terméket.
- A Fiókom menüpontban válassza a bal oldalon található „Visszatérítés” lehetőséget.
- Válassza ki a listáról a visszaküldeni kívánt megrendelést.
- Válassza ki a visszaküldeni kívánt terméket, és határozza meg a visszaküldés okát.
- Kattintson a „Visszatérítés” gombra.
A bankszámlaszámot IBAN formátumban kell megadni. Példa: HU11 1111 1111 1111 1111 1111 1111
A megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül Ön jogosult a vásárlástól elállni és a nem kívánt terméket vállalatunk részére visszaküldeni.
A visszaküldött termék nem viselheti használat jeleit.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
A termék visszaküldéséhez 4 lépés elvégzése szükséges:
1. Töltse ki a visszaküldési űralapot online.
Adja meg a visszatérítéshez szükséges adatokat, többek között az IBAN formátumú bankszámlaszámát. PayU online fizetés esetében, a visszautalás ugyanarra a számlára történik, amelyről a megrendelés kifizetése történt.
2. Helyezze a vonalkóddal ellátott visszaküldési útmutatót a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.
3. A csomagban kapott visszaküldési címkét ragassza fel a visszaküldeni kívánt terméket tartalmazó dobozra, a régi cimke helyére.
4. Adja fel ingyen a csomagot az egyik DPD csomagponton és őrizze meg a feladási bizonylatot.
Ha a visszaküldeni kívánt termék meghaladta a 30 kg súlyhatárt kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a visszaüldési cimke kiállítása és a futárszolgálat megrendelése céljából. A csomagot természetesen saját költségén is visszaküldheti.
Amennyiben rendelkezik weboldalunkon regisztrált fiókkal, az alábbi linkre kattintva töltheti ki az űrlapot:
Nem bejelentkezett felhasználóknak
- Lépjen a Visszatérítés oldalra, bejelentkezés nélkül.
- Adja meg a megrendelés számát és azt az e-mail címet, amelyről a terméket megrendelte.
- Válassza ki a visszaküldeni kívánt terméket, és határozza meg a visszaküldés okát.
- Kattintson a „Visszatérítés” gombra.
- A visszaküldésről e-mailben kap visszaigazolást.
A bankszámlaszámot IBAN formátumban kell megadni. Példa: HU11 1111 1111 1111 1111 1111 1111
Amennyiben nem rendelkezik weboldalunkon regisztrált fiókkal kérjük, hogy kattintson erre a linkre:
Hogyan adjam fel a visszaküldeni kívánt terméket?
- Biztosítsa és csomagolja be a visszaküldeni kívánt terméket.
- Helyezze be a csomagba a megrendeléshez mellékelt visszaküldési útmutatót.
-
A visszaküldeni kívánt terméket saját költségén az alábbi címre küldheti el:
Sportano Sp. z o.o.
Visszaküldés esetén javasoljuk, hogy a csomagot a GLS futárszolgálaton keresztül küldje el.
GLS Európa utca 2
1444 – GLS warehouse
Ha más futárszolgálatot választ, az megnövelheti a visszaküldés feldolgozási idejét. - Őrizze meg a visszaküldésről szóló bizonylatot.
- Amint raktárunkba megérkezett a visszaküldött termék, e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek.
- Várjon, amíg megtörténik a visszatérítés.
Hogyan adjam fel a visszaküldeni kívánt terméket?
Helyezze a rendeléshez kapott, vonalkóddal ellátott, visszaküldési útmutatót a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.
A dokumentum vállalatunk raktárában dolgozó kollégáinknak segít a rendelés beazonosításában.
Amennyiben elveszítette az útmutatót, kérjük, hogy írja rá egy A4-es lapra négyessel kezdődő rendelési számát, és helyezze azt a visszaküldeni kívánt terméket tartalmazó csomagba.
Küldje vissza a terméket ingyenesen a DPD futárszolgálaton keresztül.
Ragassza fel a csomagra a visszaküldési útmutatóhoz mellékelt visszaküldési címkét a régi címke helyére, és adja fel a csomagot az egyik DPD csomagponton.
Javasoljuk, hogy mindenképpen őrizze meg a feladási bizonylatot.
Amennyiben nincs lehetősége eljuttatni a csomagot a DPD csomagpontok egyikére, a terméket saját költségén is visszaküldheti.
Vállalatunk nem írja elő kötelezően egyetlen konkrét futárszolgálat igénybevételét sem, azonban erősen javasolt a DPD futárszolgálat igénybevétele.
A cím, amelyre a terméket visszaküldheti a következő:
Címzett neve: Sportano.com Sp. z o.o.
Közterület neve, jellege és száma: ul. Nowy Kisielin-Innowacyjna 15 Budynek 7
Irányítószám, település és ország: 66-002 Zielona Góra, Polska (Lengyelország)
A visszaküldeni kívánt árut saját költségén is elküldheti az alábbi címre:
- SPORTANO.COM Sp. z o.o.
GLS Európa utca 2
1444 – GLS warehouse -
A visszatérítés a megrendelés kifizetésével megegyező formában történik. Ha utánvétes fizetési módot választott, töltse ki az űrlapon a bankszámlaszámát és az utalási adatokat.
A visszaküldött megrendelés kivizsgálását követően a visszaküldött csomag lengyelországi kézhezvételétől számított legfeljebb 14 napon belül visszakapja a befizetett ellenérték összegét. Az összegnek 3-5 munkanapon belül meg kell jelennie a bankszámláján.
Gyakran ismételt kérdések:
Vonatkozik a termékekre garancia?
A Sportanónál vásárolt árukra 2 év garancia vonatkozik. Felhívjuk figyelmét, hogy egyes termékcsoportok (pl. élelmiszerek) garanciális időszaka eltérő lehet.
A garanciával kapcsolatos minden részlet megtalálható a Reklamációk és garancia menüpontban.
Hogyan tehetek panaszt?
Ha panaszt szeretne tenni a Sportano áruházban vásárolt termékkel kapcsolatban, lépjen a Reklamációk és garancia menüpontra. Itt egy reklamációs űrlapot talál, amelyet ki kell töltenie és el kell küldenie a kapcsolat@sportano.hu e-mail címre. Csapatunk folyamatosan tájékoztatja Önt a panaszkezelés során meghozott döntésekről és a további lépésekről.
Mire vonatkozik a reklamáció?
A Sportano áruházban vásárolt bármely termékkel kapcsolatban tehet reklamációt. Élelmiszerek (pl. étrend-kiegészítők, tápanyagok) esetén a reklamációt a lejárati időn belül kell benyújtani. A reklamációs eljárással és szabályokkal kapcsolatos minden információ megtalálható a Reklamációk és garancia, valamint az ÁSZF menüpontokban.
Mennyi ideig tart a csomag visszaküldése?
A DPD által biztosított, ingyenes visszaszállítás időtartama 3-4 munkanap.
Mikor érkezik vissza a bankszámlámra a termék ellenértéke?
Attól a pillanattól számítva, hogy a csomag visszaérkezett lengyelországi raktárunkba, 14 napon belül visszautalásra kerül a visszaküldött termék ellenértéke.
Rendszerünk nem küld értesítést a visszaküldött csomagok beérkezéséről.
A csomagokkal kapcsolatos ügyekkel, azok beérkezése után, a raktárunkban és a könyvelési osztályunkon dolgozó kollégáink foglalkoznak, ezért ügyfélszolgálatunk nem rendelkezik információval a visszaküldött csomagok, valamint az azokkal kapcsolatos visszatérítési folyamat pillanatnyi állapotáról.
Kérjük, hogy ügyfélszolgálatunknál abban az esetben érdeklődjön visszaküldött csomagjának nyomkövetési számának e-mailben történő elküldésével együtt, ha a csomag feladásától számított egy hónapon belül nem érkezik vissza bankszámlájára a visszaküldött termék ellenértéke.