Ingyenes szállítás 16 000 Ft feletti rendelés esetén.

Az ingyenes szállítás nem vonatkozik a nagyméretű árucikkekre valamint az utánvétes rendelésekre.

További információk a szállításról
30 napos ingyenes termékvisszaküldési lehetőség a csomag átvételétől számítva. Megnézem hogyan küldhetem vissza a terméket
A rendeléseket rendszerint 3-4 munkanapon belül kézbesítjük.

A szállítási idő a termék rendelkezésre állásától valamint a kiválasztott szállítási módtól függően változhat.

Megnézem a részletes információkat
Nav switch

Adja meg a keresőszót a tippek megtekintéséhez.

Visszaküldés

A megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül joga van a vásárlástól elállni és a nem kívánt terméket vállalatunk részére visszaküldeni. 
Tájékoztatjuk, hogy a visszaküldött termék nem viselheti használat jeleit.  

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket? 
A termék visszaküldéséhez 3 lépés elvégzése szükséges:

 

  1. Jelentkezzen be abba a fiókba, amelyről megrendelte a terméket.
  2. A Fiókom menüpontban válassza a bal oldalon található „Visszatérítés” lehetőséget.
  3. Válassza ki a listáról a visszaküldeni kívánt megrendelést.
  4. Válassza ki a visszaküldeni kívánt terméket, és határozza meg a visszaküldés okát.
  5. Kattintson a „Visszatérítés” gombra.

    A bankszámlaszámot IBAN formátumban kell megadni. Példa: HU11 1111 1111 1111 1111 1111 1111

A megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül Ön jogosult a vásárlástól elállni és a nem kívánt terméket vállalatunk részére visszaküldeni.

A visszaküldött termék nem viselheti használat jeleit. 

 

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

 
A termék visszaküldéséhez 4 lépés elvégzése szükséges:

1. Töltse ki a visszaküldési űralapot online.
Adja meg a visszatérítéshez szükséges adatokat, többek között az IBAN formátumú bankszámlaszámát. PayU online fizetés esetében, a visszautalás ugyanarra a számlára történik, amelyről a megrendelés kifizetése történt.

2. Helyezze a vonalkóddal ellátott visszaküldési útmutatót a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.

3. A csomagban kapott visszaküldési címkét ragassza fel a visszaküldeni kívánt terméket tartalmazó dobozra, a régi cimke helyére.

4. Adja fel ingyen a csomagot az egyik DPD csomagponton és őrizze meg a feladási bizonylatot.
Ha a visszaküldeni kívánt termék meghaladta a 30 kg súlyhatárt kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a visszaüldési cimke kiállítása és a futárszolgálat megrendelése céljából. A csomagot természetesen saját költségén is visszaküldheti.

 

Amennyiben rendelkezik weboldalunkon regisztrált fiókkal, az alábbi linkre kattintva töltheti ki az űrlapot:

Nem bejelentkezett felhasználóknak  

  1. Lépjen a Visszatérítés oldalra, bejelentkezés nélkül. 
  2. Adja meg a megrendelés számát és azt az e-mail címet, amelyről a terméket megrendelte. 
  3. Válassza ki a visszaküldeni kívánt terméket, és határozza meg a visszaküldés okát.
  4. Kattintson a „Visszatérítés” gombra.
  5. A visszaküldésről e-mailben kap visszaigazolást. 

    A bankszámlaszámot IBAN formátumban kell megadni. Példa: HU11 1111 1111 1111 1111 1111 1111

Amennyiben nem rendelkezik weboldalunkon regisztrált fiókkal kérjük, hogy kattintson erre a linkre:


Hogyan adjam fel a visszaküldeni kívánt terméket? 

  1. Biztosítsa és csomagolja be a visszaküldeni kívánt terméket.
  2. Helyezze be a csomagba a megrendeléshez mellékelt visszaküldési útmutatót.
  3. A visszaküldeni kívánt terméket saját költségén az alábbi címre küldheti el: 

    Sportano Sp. z o.o.
    GLS Európa utca 2
    1444 – GLS warehouse

    Visszaküldés esetén javasoljuk, hogy a csomagot a GLS futárszolgálaton keresztül küldje el.
    Ha más futárszolgálatot választ, az megnövelheti a visszaküldés feldolgozási idejét.
  4. Őrizze meg a visszaküldésről szóló bizonylatot.
  5. Amint raktárunkba megérkezett a visszaküldött termék, e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek.
  6. Várjon, amíg megtörténik a visszatérítés.

Hogyan adjam fel a visszaküldeni kívánt terméket?  

Helyezze a rendeléshez kapott, vonalkóddal ellátott, visszaküldési útmutatót a visszaküldeni kívánt termék mellé a csomagba.

A dokumentum vállalatunk raktárában dolgozó kollégáinknak segít a rendelés beazonosításában.

Amennyiben elveszítette az útmutatót, kérjük, hogy írja rá egy A4-es lapra négyessel kezdődő rendelési számát, és helyezze azt a visszaküldeni kívánt terméket tartalmazó csomagba.


Küldje vissza a terméket ingyenesen a DPD futárszolgálaton keresztül.

Ragassza fel a csomagra a visszaküldési útmutatóhoz mellékelt visszaküldési címkét a régi címke helyére, és adja fel a csomagot az egyik DPD csomagponton. 
Javasoljuk, hogy mindenképpen őrizze meg a feladási bizonylatot.

Amennyiben nincs lehetősége eljuttatni a csomagot a DPD csomagpontok egyikére, a terméket saját költségén is visszaküldheti.

Vállalatunk nem írja elő kötelezően egyetlen konkrét futárszolgálat igénybevételét sem, azonban erősen javasolt a DPD futárszolgálat igénybevétele.

 

A cím, amelyre a terméket visszaküldheti a következő:

Címzett neve: Sportano.com Sp. z o.o.

Közterület neve, jellege és száma: ul. Nowy Kisielin-Innowacyjna 15 Budynek 7

Irányítószám, település és ország: 66-002 Zielona Góra, Polska (Lengyelország)

A visszaküldeni kívánt árut saját költségén is elküldheti az alábbi címre: 

  • SPORTANO.COM Sp. z o.o.
    GLS Európa utca 2
    1444 – GLS warehouse
  • A visszatérítés a megrendelés kifizetésével megegyező formában történik. Ha utánvétes fizetési módot választott, töltse ki az űrlapon a bankszámlaszámát és az utalási adatokat.
    A visszaküldött megrendelés kivizsgálását követően a visszaküldött csomag lengyelországi kézhezvételétől számított legfeljebb 14 napon belül visszakapja a befizetett ellenérték összegét. Az összegnek 3-5 munkanapon belül meg kell jelennie a bankszámláján.


 

Gyakran ismételt kérdések: 

Vonatkozik a termékekre garancia?
A Sportanónál vásárolt árukra 2 év garancia vonatkozik. Felhívjuk figyelmét, hogy egyes termékcsoportok (pl. élelmiszerek) garanciális időszaka eltérő lehet.   
A garanciával kapcsolatos minden részlet megtalálható a Reklamációk és garancia menüpontban.  

Hogyan tehetek panaszt?

Ha panaszt szeretne tenni a Sportano áruházban vásárolt termékkel kapcsolatban, lépjen a Reklamációk és garancia menüpontra. Itt egy reklamációs űrlapot talál, amelyet ki kell töltenie és el kell küldenie a kapcsolat@sportano.hu e-mail címre. Csapatunk folyamatosan tájékoztatja Önt a panaszkezelés során meghozott döntésekről és a további lépésekről.  

Mire vonatkozik a reklamáció?

A Sportano áruházban vásárolt bármely termékkel kapcsolatban tehet reklamációt. Élelmiszerek (pl. étrend-kiegészítők, tápanyagok) esetén a reklamációt a lejárati időn belül kell benyújtani. A reklamációs eljárással és szabályokkal kapcsolatos minden információ megtalálható a Reklamációk és garancia, valamint az ÁSZF menüpontokban.  

Mennyi ideig tart a csomag visszaküldése?

A DPD által biztosított, ingyenes visszaszállítás időtartama 3-4 munkanap.

Mikor érkezik vissza a bankszámlámra a termék ellenértéke?

Attól a pillanattól számítva, hogy a csomag visszaérkezett lengyelországi raktárunkba, 14 napon belül visszautalásra kerül a visszaküldött termék ellenértéke.

Rendszerünk nem küld értesítést a visszaküldött csomagok beérkezéséről.
A csomagokkal kapcsolatos ügyekkel, azok beérkezése után, a raktárunkban és a könyvelési osztályunkon dolgozó kollégáink foglalkoznak, ezért ügyfélszolgálatunk nem rendelkezik információval a visszaküldött csomagok, valamint az azokkal kapcsolatos visszatérítési folyamat pillanatnyi állapotáról.
Kérjük, hogy ügyfélszolgálatunknál abban az esetben érdeklődjön visszaküldött csomagjának nyomkövetési számának e-mailben történő elküldésével együtt, ha a csomag feladásától számított egy hónapon belül nem érkezik vissza bankszámlájára a visszaküldött termék ellenértéke.