A végleges szállítási költség a szállítmány súlyától és méretétől függ. További információk a szállításról
A csomag átvételétől számított 30 napos ingyenes visszaküldési lehetőség a Packeta csomagponton keresztül. Megnézem hogyan küldhetem vissza a terméket
A rendeléseket rendszerint 3-4 munkanapon belül kézbesítjük.

A szállítási idő a termék rendelkezésre állásától valamint a kiválasztott szállítási módtól függően változhat.

Megnézem a részletes információkat
Nav switch

Adja meg a keresőszót a tippek megtekintéséhez.

GYIK

Kérdések és válaszok

  • Fiókom

    Hogyan hozhatok létre fiókot?  

    Fiók létrehozásához lépj a jobb felső sarokban található „Fiókom” menüpontba, majd a lista kibontása után válaszd ki a „Fiók létrehozása” gombot. Ezt követően a regisztrációs űrlapon megkérünk, hogy add meg a nevedet és a bejelentkezéshez szükséges adatokat: e-mail címedet és egy általad kitalált jelszót.

    A fiók létrehozásának második lehetősége a Google, Facebook és Apple platformok használatával történő bejelentkezés. Az adatokat kizárólag a Sportano webshopban történő gyors fiók létrehozására használjuk fel (a bejelentkezéshez használt fiók adatait nem tesszük közzé).

    Elfelejtettem a jelszavamat – mit tegyek?

    Ha elfelejtetted a bejelentkezési jelszavadat, akkor azt visszaállíthatod ide kattintva. Az űrlapban meg kell adnod azt az e-mail címet, amelyre a fiókod eredetileg létre volt hozva. Egy idő után a beérkező levelek között megjelenik egy üzenet, a jelszó visszaállítására szolgáló hivatkozással. A linkre kattintás után lehetőséged lesz frissíteni a jelszót. 

    Előfordul, hogy az ilyen típusú, visszaállítási hivatkozást tartalmazó üzenetek a spam mappába kerülnek be. Feltétlenül ellenőrizd ezt a mappát, ha nem találod leveleid között az üzenetünket. Ha nem kaptad meg tőlünk a jelszómódosításhoz szükséges e-mailt, kérünk, fordulj az Ügyfélszolgálatunkhoz: kapcsolat@sportano.hu

    Hogyan módosíthatom fiókom adatait?  

    A felhasználói fiókban megadott összes információ folyamatosan módosítható. Jelentkezz be fiókodba a Fiókom-> „Bejelentkezés” menüpontra kattintva a jobb felső sarokban, vagy kattints ide.

    A Fiókom panelen belül módosíthatod adataidat: vezetéknevedet, keresztnevedet, a számlázási adatokat és a szállítási címet is, valamint új jelszót állíthatsz be a bejelentkezéshez. 

    Ha módosítani szeretnél az e-mail címeden, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: kapcsolat@sportano.hu

    Hogyan törölhetem a fiókomat?  

    Ha törölni szeretnéd fiókodat a Sportano.hu webáruházban, fordulj az Ügyfélszolgálatunkhoz: kapcsolat@sportano.hu.

  • Megrendelések

    Hogyan rendelhetek a weboldalon?

    Ha részletes útmutatóra lenne szükséged a Sportano áruházban történő rendelés leadásával kapcsolatban, lépj a „Hogyan rendeljek menüpontba, ahol minden szükséges információt megtalálsz.

    Hogyan vehetem igénybe a promóciós kuponkódot?

    Ha szeretnél egy kedvezményre feljogosító kuponkódot érvényesíteni a Sportano webáruházban, tedd be a kívánt termékeket a kosárba, majd kattints a „Kosár megnyitása” gombra. A jobb oldali rendelési összesítőben, a fizetendő összeg alatt találod a "Beváltom a kuponkódot" opciót. A kattintás után megnyílik egy ablak, ahol beillesztheted a kuponkódot. A kuponkód rovatban lévő narancssárga nyíl aktiválja a kedvezményt. Annak megnyomása után csökkenni fog az összesítőben szereplő összeg 

    Mi a rendelésnek szállítási ideje?

    A Sportano áruházban leadott rendeléseket munkanapokon a fizetés jóváírásától számított 48 órán belül küldjük ki. Ez idő alatt a megrendeléseket előkészítjük a kiszállításra és átadjuk a futárnak.

    Az elküldésről szóló emailt követően kezdődik a kiszállítás, mely kb. 3-4 munkanap. A futárszolgálat e-mailben és/vagy telefonon tájékoztat Téged a szállítás időpontjáról. Könnyedén követheted csomagodnak útvonalát. Itt találsz minden információt a csomag nyomon követésével kapcsolatban. 

    Mik a szállítási módok?

    A Sportano webáruház szállítási lehetőségeiről és költségeiről ide kattintva tájékozódhatsz.  

    Kaphatok számlát?

    A Sportano webáruházban minden rendeléshez számlát csatolunk. Ezt a rendelést visszaigazoló e-mailhez csatoltan küldjük.  

    A bejelentkezett felhasználóknak lehetőségük van számlájukat a felhasználói fiók szintjéről letölteni. Ehhez jelentkezz be fiókodba, lépj a „Rendelések” menüpontba, majd kattints a „Számlák” mezőre.

    Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?

    Csomagod nyomon követéséről itt olvashatsz bővebben.  

    Módosíthatom a szállítási címet? 

    Ha módosítani szeretnél a szállítási címen, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.  

    A megrendelés futárnak történő átadása után a szállítási cím, a futárcég weboldalán keresztül módosítható.   

    Nemzetközi szállítás is elérhető? 

    A sportano.hu weboldalról kizárólag magyarország területére lehetséges rendelést leadni.

    Hogyan és melyik szakaszban módosíthatom a rendelést?

    A megrendelést annak véglegesítése előtt lehet módosítani. Ebben a szakaszban módosíthatod: a címet és a szállítási módot, a szállítási/számlázási adatokat és a megrendelés tartalmát. E célból vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal: kapcsolat@sportano.hu.

    Hogyan törölhetem a rendelésemet? 

    Megrendelésedet annak véglegesítése előtt tudod törölni. E célból vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: kapcsolat@sportano.hu

    Miért lett törölve a rendelésem?

    A megrendelés többek között fizetési problémák (pl. nem volt sikeres a fizetés) vagy a termékek elérhetősége miatt kerülhetett törlésre. A törléssel kapcsolatos információkat külön e-mailben küldjük vásárlóink részére míg a bejelentkezett vevők fiókjaikban a „Megrendelések” menüpontban is megtekinthetik.

  • Visszaküldés és reklamáció

    Hogyan küldhetem vissza a termékeket?

    A Sportano áruházban vásárolt minden termék az átvételtől számított 30 napon belül visszaküldhető.  A visszaküldött termékek nem viselhetik használat jeleit. A visszaküldés szabályairól és menetéről a Visszaküldések menüpontban olvashatsz bővebben. 

    Mennyi időm van a termék visszaküldésére? 

    A megrendelés kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszaküldheted a terméket. 

    Hogyan tehetek panaszt?

    Ha panaszt szeretnél benyújtani a Sportano áruházban vásárolt termékkel kapcsolatban, lépj a „Reklamációk és garancia” menüpontra. Itt egy reklamációs űrlapot találsz, amelynek kitöltött változatát el kell küldened a kapcsolat@sportano.hu címre. Csapatunk folyamatosan tájékoztat a panaszkezelés során meghozott döntésekről és a további lépésekről. 

    Mire vonatkozik a reklamáció?

    A Sportano áruházban megvásárolt minden termék reklamálható. Élelmiszercsoportok (pl. étrend-kiegészítők és táplálékkiegészítők) esetében a reklamációt a termék lejárati idején belül kell benyújtani. A reklamációs eljárással és szabályokkal kapcsolatos minden információ megtalálható a „Reklamációk és garancia”, valamint az „Áruház szabályzata” menüpontokban. 


    Hogyan kapom vissza a befizetett összeget?

    A visszatérítés vagy a reklamáció pozitív elbírálása esetén a visszatérítés a megrendelés kifizetésének módjával megegyező formájában történik. Ha a hagyományos banki átutalást vagy az utánvétes fizetési lehetőséget választottad, kérjük, add meg az átutaláshoz szükséges adataidat a visszaküldési vagy reklamációs űrlapon. Online fizetés (PayU) esetében a kifizetett összeget a vásárláskor használt bankkártyára utaljuk vissza.

    A visszatérített összegnek a csomag kézhezvételétől vagy a reklamációs kérelem elfogadásától számított 14 napon belül meg kell érkeznie a számládra. Gyakorlatban a visszatérítés 3-5 munkanapon belül teljesül.  

  • Biztonság és egyebek

    Az általam vásárolt termékek eredetiek? 

    A Sportano áruházban minden termék ismert márkáktól és gyártóktól származik. Garantáljuk, hogy termékeink eredetiek és nem használtak.

    Biztonságos az online fizetés a weboldalon? 

    A Sportano áruházban történő vásárlások online fizetése a PayU platformon keresztül teljesülnek. A rendelkezésre álló lehetőségek (online bankkártyás fizetés és elektronikus átutalás) biztonságosak. 

    Hogyan használjátok fel az adataimat?

    A személyes adatok tárolásával, feldolgozásával és felhasználásával kapcsolatos minden információ megtalálható az Adatvédelmi és Süti nyilatkozatban.  

    Milyen termékekre vonatkozik a garancia?  

    A Sportano üzletben vásárolt minden termékre 2 év garancia vonatkozik. A garanciával kapcsolatos információkat a terméklapon találod. A termékekre vonatkozó garancia tartalmát minden termékleírás külön részletezi. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a garancia időtartama egyes termékcsoportok (pl. élelmiszerek) esetében különbözhet a megadottaktól.

    A garanciával kapcsolatos részletek a Reklamációk és garancia menüpontban találhatók.

    Hagyományos boltban is megvásárolhatom a termékeket?

    Jelenleg a Sportano áruházban a vásárlás kizárólag online lehetséges.

    Vállalatunk székhelye és jelenleg egyedüli fizikai üzlete Lengyelországban, Varsóban található. Magyarország területén személyes bolti vásárlásra nincs lehetőség.

    Ha rendelésed leadásával kapcsolatban segítségre lenne szükséged, nézd meg a vásárlási útmutatót, amelyben a vásárlás minden lépését részletesen leírtuk. Ha további kérdésed vagy problémád van, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot.

    Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Sportano.hu-val?

    Csapatunk a vásárlás minden szakaszában rendelkezésedre áll. Ha segítségre lenne szükséged fordulj hozzánk bizalommal. Ezt megteheted a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, e-mailben vagy közvetlenül hívd fel ügyfészolgálatunkat. Elérhetőségünket itt tekintheted meg.