• Ingyenes szállítás
  • 30 napos termékvisszaküldés
  • Termékfeladás 48 órán belül
Nav switch

GYIK

Kérdések és válaszok

  • Fiókom

    Hogyan hozhatok létre fiókot?   
    Fiók létrehozásához lépjen a jobb felső sarokban található Fiókom menüpontba, majd a lista kibontása után válassza a Fiók létrehozása lehetőséget. Ezt követően az űrlapon megkérjük, hogy adja meg nevét és bejelentkezési adatait: e-mail címét és jelszavát. 

    A fiók létrehozásának második lehetősége a Google, Facebook és Apple platformok használatával történő bejelentkezés. Adatait arra használjuk fel, hogy gyorsan létrehozzunk egy fiókot a Sportano áruházban (a bejelentkezéshez használt fiókon nem teszünk közzé semmit).  

    Elfelejtettem a bejelentkezési jelszavamat – mit tegyek? 
    Ha elfelejtette bejelentkezési jelszavát, ide kattintva visszaállíthatja jelszavát. Az űrlapban meg kell adnia azt az e-mail címet, amelyre a fiókot létrehozta. Egy idő után a beérkező levelek között megjelenik egy üzenet, amely tartalmazza a jelszó visszaállítására szolgáló hivatkozást. A linkre kattintás után lehetősége lesz jelszavát egy újra módosítani.  

    Előfordul, hogy az ilyen típusú, visszaállítási hivatkozást tartalmazó üzenetek a spam mappába kerülnek. Feltétlenül ellenőrizze ezt a mappát, ha semmi sem került a fő beérkező levelek mappájába. Ha nem kapott tőlünk e-mailt a jelszómódosításról, kérjük, forduljon az Ügyfélszolgálati Irodához: [email protected].  

    Hogyan módosíthatom fiókom adatait?   
    A felhasználói fiókban Ön által megadott összes információ folyamatosan módosítható. Jelentkezzen be fiókjába a Fiókom-> Bejelentkezés menüpontra kattintva a jobb felső sarokban, vagy kattintson ide

    A Fiókom panelen belül módosíthatja alapadatait: vezetéknevét, keresztnevét, számlázási adatait és szállítási címét, valamint új jelszót állíthat be a bejelentkezéshez.  

    Ha módosítani szeretné e-mail címét, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: [email protected].  

    Hogyan törölhetem a fiókomat?   
    Ha törölni szeretné fiókját a Sportano.pl áruházban, forduljon az Ügyfélszolgálati Irodához: [email protected]

  • Megrendelések

    Hogyan adjak le megrendelést?  
    Ha részletes útmutatásra van szüksége a Sportano áruházban történő rendelés leadásával kapcsolatban, lépjen a Hogyan rendeljek menüpontba, ahol minden szükséges információt megtalál.   

    Hogyan vehetem igénybe a promóciós kódot? 
    Ha szeretne kedvezményrefeljogosító kódot felhasználni a Sportano áruházban, tegye a termékeket a kosárba, majd kattintson a Fizetek gombra. A jobb oldali rendelési összesítőben, a fizetendő összeg alatt találja a "Kedvezménykódom van" opciót. A kattintás után megnyílik egy ablak, ahová beillesztheti a kedvezménykódot. Az oldalt lévő narancssárga nyíl aktiválja a kedvezménykódot. A megnyomása után csökkenni fog a rendelési összesítőben szereplő összeg.   

    Mi a rendelés szállítási ideje? 
    A Sportano áruházban leadott rendeléseket munkanapokon a fizetés jóváírásától számított 48 órán belül küldjük ki. Ez idő alatt a megrendeléseket előkészítjük a kiszállításra és átadjuk a futárnak.  

    A futárcég e-mailben és/vagy telefonon tájékoztatja Önt a szállítás várható időpontjáról. Könnyedén megtalálhatja szállítmányát, és követheti annak útvonalát. Itt minden információt megtalál a csomag nyomon követésével kapcsolatban.   

    Mik a szállítási módok? 
    A Sportano áruház szállítási lehetőségeiről és költségeiről ide kattintva tájékozódhat.   

    Kaphatok számlát? 
    A Sportano áruházban minden rendeléshez számlát csatolunk. Ezt a rendelést visszaigazoló e-mailhez csatoltan küldjük.   
    A bejelentkezett felhasználóknak lehetőségük van számlájukat a felhasználói fiók szintjéről letölteni. Ehhez jelentkezzen be fiókjába, lépjen a Rendelések menüpontba, majd kattintson a Számlák mezőre.   

    Hogyan követhetem nyomon a csomagomat? 
    Csomagod nyomon követéséről itt olvashatsz bővebben.   

    Módosíthatom a szállítási címet?  
    Ha módosítani szeretné a szállítási címet, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.   

    A megrendelés futárnak történő átadása után a szállítási cím a fuvarozó weboldalán keresztül módosítható.    

    Nemzetközi szállítás is elérhető?  
    A Sportano áruházban leadott megrendeléseket csak Lengyelországban teljesítjük.  

    Hogyan és melyik szakaszban módosíthatom a rendelést?  
    Megrendelését a véglegesítés előtt tudja szerkeszteni. Ebben a stádiumban módosíthatja: a címet és a szállítási módot, a szállítási/számlázási adatokat és a megrendelés tartalmát. E célból vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: [email protected].   

    Hogyan törölhetem a rendelésemet?  
    Megrendelését a véglegesítés előtt tudja törölni. E célból vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: [email protected].  

    Miért lett törölve a rendelésem?
    A megrendelés többek között fizetési problémák (nem fizette ki a megrendelését) vagy a termékek elérhetősége miatt kerülhet törlésre. A törléssel kapcsolatos információkat külön e-mailben küldjük el, de a Megrendelések részben a Fiókom menüpontban is megjelennek. 

  • Visszaküldés és reklamáció

    Hogyan küldhetek vissza egy terméket? 

    Minden, a Sportano áruházban vásárolt termék 30 napon belül visszaküldhető. A visszaküldött termék nem viselheti használat jeleit. A visszaküldés szabályairól és menetéről minden információ a Visszaküldések menüpontban található.   

    Mennyi időm van a termék visszaküldésére/cseréjére?  

    A megrendelés kézhezvételétől számítva 30 napon belül kicserélheti vagy visszaküldheti a terméket.  

    Hogyan tehetek panaszt?

    Ha panaszt szeretne tenni a Sportano áruházban vásárolt termékkel kapcsolatban, lépjen a Reklamációk és garancia menüpontra. Itt egy reklamációs űrlapot talál, amelyet ki kell tölteni és el kell küldeni a [email protected] címre. Csapatunk folyamatosan tájékoztatja Önt a panaszkezelés során meghozott döntésekről és a további lépésekről.  

    Mire vonatkozik a reklamáció?  

    A Sportano áruházban vásárolt összes termékkel kapcsolatban tehet reklamációt. Élelmiszer-csoport (pl. étrend-kiegészítők, tápanyagok) esetén a reklamációt a lejárati időn belül kell benyújtani. A reklamációs eljárással és szabályokkal kapcsolatos minden információ megtalálható a Reklamációk és garancia, valamint az Áruház ÁSZF menüpontokban.  


    Hogyan kapom vissza a befizetett összeget? 
    A visszatérítés vagy a reklamáció pozitív elbírálása esetén a visszatérítés a megrendelés kifizetésének módjával megegyező formában történik. Ha a hagyományos banki átutalást vagy az utánvétes fizetési lehetőségét választotta, kérjük, adja meg az átutalás adatait a visszaküldési vagy reklamációs űrlapon.   


    A visszatérített összegnek a csomag kézhezvételétől vagy a reklamációs kérelem elfogadásától számított 14 napon belül meg kell érkeznie számlájára. A gyakorlatban a visszatérítés 3-5 munkanapon belül megtörténik.   

  • Biztonság és egyebek

    Az általam vásárolt termékek eredetiek?  
    A Sportano áruházban minden termék ismert márkáktól és gyártóktól származik. Garantáljuk, hogy termékeink eredetiek és nem használtak. Ha kérdése van, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz, akik eloszlatják kétségeit és rendelkezésére bocsátják a szükséges információkat.  

    Biztonságos az online fizetés a weboldalon?  
    A Sportano áruházban történő vásárlások online fizetése a PayU platformon keresztül történik. A rendelkezésre álló lehetőségek (online bankkártyás fizetés és elektronikus átutalás) teljesen biztonságosak.  

    Hogyan használják fel az adataimat?
    A személyes adatok tárolásával, feldolgozásával és felhasználásával kapcsolatos minden információ megtalálható az Adatvédelmi és Süti Nyilatkozatban.   

    Vonatkozik a termékekre garancia?   
    A Sportano üzletben vásárolt árukra 2 év garancia vonatkozik. A garanciával kapcsolatos információk a terméklapon találhatók. Felhívjuk figyelmét, hogy egyes termékcsoportok (pl. élelmiszerek) garanciális időszaka eltérő lehet.   

    A garanciával kapcsolatos minden részlet megtalálható a Reklamációk és garancia menüpontban.  

    Fizikai boltban is megvásárolhatom a termékeket? 
    Jelenleg a Sportano áruházban az értékesítés kizárólag online történik. Ha nem tudja, hogyan rendeljen tőlünk terméket, nyissa meg az útmutatót, amelyben a vásárlás minden lépését leírtuk. Ha bármilyen kérdése vagy kétsége van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot csapatunkkal.  

    Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Sportano.pl-lel?
    Csapatunk a vásárlás minden szakaszában az Ön rendelkezésére áll. Ha támogatásra van szüksége, kérdése vagy kétsége van, forduljon hozzánk bizalommal. Ezt megteheti a kapcsolatfelvételi űrlapon, e-mailben vagy közvetlenül ügyfészolgálatunk felhívásával. Itt minden elérhetőséget megtalál