GYIK
Kérdések és válaszok
- Fiókom- Hogyan hozhatok létre fiókot? - Fiók létrehozásához lépj a jobb felső sarokban található „Fiókom” menüpontba, majd a lista kibontása után válaszd ki a „Fiók létrehozása” gombot. Ezt követően a regisztrációs űrlapon megkérünk, hogy add meg a nevedet és a bejelentkezéshez szükséges adatokat: e-mail címedet és egy általad kitalált jelszót. - A fiók létrehozásának második lehetősége a Google, Facebook és Apple platformok használatával történő bejelentkezés. Az adatokat kizárólag a Sportano webshopban történő gyors fiók létrehozására használjuk fel (a bejelentkezéshez használt fiók adatait nem tesszük közzé). - Elfelejtettem a jelszavamat – mit tegyek? - Ha elfelejtetted a bejelentkezési jelszavadat, akkor azt visszaállíthatod ide kattintva. Az űrlapban meg kell adnod azt az e-mail címet, amelyre a fiókod eredetileg létre volt hozva. Egy idő után a beérkező levelek között megjelenik egy üzenet, a jelszó visszaállítására szolgáló hivatkozással. A linkre kattintás után lehetőséged lesz frissíteni a jelszót. - Előfordul, hogy az ilyen típusú, visszaállítási hivatkozást tartalmazó üzenetek a spam mappába kerülnek be. Feltétlenül ellenőrizd ezt a mappát, ha nem találod leveleid között az üzenetünket. Ha nem kaptad meg tőlünk a jelszómódosításhoz szükséges e-mailt, kérünk, fordulj az Ügyfélszolgálatunkhoz: kapcsolat@sportano.hu. - Hogyan módosíthatom fiókom adatait? - A felhasználói fiókban megadott összes információ folyamatosan módosítható. Jelentkezz be fiókodba a Fiókom-> „Bejelentkezés” menüpontra kattintva a jobb felső sarokban, vagy kattints ide. - A Fiókom panelen belül módosíthatod adataidat: vezetéknevedet, keresztnevedet, a számlázási adatokat és a szállítási címet is, valamint új jelszót állíthatsz be a bejelentkezéshez. - Ha módosítani szeretnél az e-mail címeden, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: kapcsolat@sportano.hu. - Hogyan törölhetem a fiókomat? - Ha törölni szeretnéd fiókodat a Sportano.hu webáruházban, fordulj az Ügyfélszolgálatunkhoz: kapcsolat@sportano.hu. 
- Megrendelések- Hogyan rendelhetek a weboldalon? - Ha részletes útmutatóra lenne szükséged a Sportano áruházban történő rendelés leadásával kapcsolatban, lépj a „Hogyan rendeljek” menüpontba, ahol minden szükséges információt megtalálsz. - Hogyan vehetem igénybe a promóciós kuponkódot? - Ha szeretnél egy kedvezményre feljogosító kuponkódot érvényesíteni a Sportano webáruházban, tedd be a kívánt termékeket a kosárba, majd kattints a „Kosár megnyitása” gombra. A jobb oldali rendelési összesítőben, a fizetendő összeg alatt találod a "Beváltom a kuponkódot" opciót. A kattintás után megnyílik egy ablak, ahol beillesztheted a kuponkódot. A kuponkód rovatban lévő narancssárga nyíl aktiválja a kedvezményt. Annak megnyomása után csökkenni fog az összesítőben szereplő összeg - Mi a rendelésnek szállítási ideje? - A Sportano áruházban leadott rendeléseket munkanapokon a fizetés jóváírásától számított 48 órán belül küldjük ki. Ez idő alatt a megrendeléseket előkészítjük a kiszállításra és átadjuk a futárnak. - Az elküldésről szóló emailt követően kezdődik a kiszállítás, mely kb. 3-4 munkanap. A futárszolgálat e-mailben és/vagy telefonon tájékoztat Téged a szállítás időpontjáról. Könnyedén követheted csomagodnak útvonalát. Itt találsz minden információt a csomag nyomon követésével kapcsolatban. - Mik a szállítási módok? - A Sportano webáruház szállítási lehetőségeiről és költségeiről ide kattintva tájékozódhatsz. - Kaphatok számlát? - A Sportano webáruházban minden rendeléshez számlát csatolunk. Ezt a rendelést visszaigazoló e-mailhez csatoltan küldjük. - A bejelentkezett felhasználóknak lehetőségük van számlájukat a felhasználói fiók szintjéről letölteni. Ehhez jelentkezz be fiókodba, lépj a „Rendelések” menüpontba, majd kattints a „Számlák” mezőre. - Hogyan követhetem nyomon a csomagomat? - Csomagod nyomon követéséről itt olvashatsz bővebben. - Módosíthatom a szállítási címet? - Ha módosítani szeretnél a szállítási címen, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal. - A megrendelés futárnak történő átadása után a szállítási cím, a futárcég weboldalán keresztül módosítható. - Nemzetközi szállítás is elérhető? - A sportano.hu weboldalról kizárólag magyarország területére lehetséges rendelést leadni. - Hogyan és melyik szakaszban módosíthatom a rendelést? - A megrendelést annak véglegesítése előtt lehet módosítani. Ebben a szakaszban módosíthatod: a címet és a szállítási módot, a szállítási/számlázási adatokat és a megrendelés tartalmát. E célból vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal: kapcsolat@sportano.hu. - Hogyan törölhetem a rendelésemet? - Megrendelésedet annak véglegesítése előtt tudod törölni. E célból vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: kapcsolat@sportano.hu. - Miért lett törölve a rendelésem? - A megrendelés többek között fizetési problémák (pl. nem volt sikeres a fizetés) vagy a termékek elérhetősége miatt kerülhetett törlésre. A törléssel kapcsolatos információkat külön e-mailben küldjük vásárlóink részére míg a bejelentkezett vevők fiókjaikban a „Megrendelések” menüpontban is megtekinthetik. 
- Visszaküldés és reklamáció- Hogyan küldhetem vissza a termékeket? - A Sportano áruházban vásárolt minden termék az átvételtől számított 30 napon belül visszaküldhető. A visszaküldött termékek nem viselhetik használat jeleit. A visszaküldés szabályairól és menetéről a Visszaküldések menüpontban olvashatsz bővebben. - Mennyi időm van a termék visszaküldésére? - A megrendelés kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszaküldheted a terméket. - Hogyan tehetek panaszt? - Ha panaszt szeretnél benyújtani a Sportano áruházban vásárolt termékkel kapcsolatban, lépj a „Reklamációk és garancia” menüpontra. Itt egy reklamációs űrlapot találsz, amelynek kitöltött változatát el kell küldened a kapcsolat@sportano.hu címre. Csapatunk folyamatosan tájékoztat a panaszkezelés során meghozott döntésekről és a további lépésekről. - Mire vonatkozik a reklamáció? - A Sportano áruházban megvásárolt minden termék reklamálható. Élelmiszercsoportok (pl. étrend-kiegészítők és táplálékkiegészítők) esetében a reklamációt a termék lejárati idején belül kell benyújtani. A reklamációs eljárással és szabályokkal kapcsolatos minden információ megtalálható a „Reklamációk és garancia”, valamint az „Áruház szabályzata” menüpontokban. 
 Hogyan kapom vissza a befizetett összeget?- A visszatérítés vagy a reklamáció pozitív elbírálása esetén a visszatérítés a megrendelés kifizetésének módjával megegyező formájában történik. Ha a hagyományos banki átutalást vagy az utánvétes fizetési lehetőséget választottad, kérjük, add meg az átutaláshoz szükséges adataidat a visszaküldési vagy reklamációs űrlapon. Online fizetés (PayU) esetében a kifizetett összeget a vásárláskor használt bankkártyára utaljuk vissza. - A visszatérített összegnek a csomag kézhezvételétől vagy a reklamációs kérelem elfogadásától számított 14 napon belül meg kell érkeznie a számládra. Gyakorlatban a visszatérítés 3-5 munkanapon belül teljesül. 
- Biztonság és egyebek- Az általam vásárolt termékek eredetiek? - A Sportano áruházban minden termék ismert márkáktól és gyártóktól származik. Garantáljuk, hogy termékeink eredetiek és nem használtak. - Biztonságos az online fizetés a weboldalon? - A Sportano áruházban történő vásárlások online fizetése a PayU platformon keresztül teljesülnek. A rendelkezésre álló lehetőségek (online bankkártyás fizetés és elektronikus átutalás) biztonságosak. - Hogyan használjátok fel az adataimat? - A személyes adatok tárolásával, feldolgozásával és felhasználásával kapcsolatos minden információ megtalálható az Adatvédelmi és Süti nyilatkozatban. - Milyen termékekre vonatkozik a garancia? - A Sportano üzletben vásárolt minden termékre 2 év garancia vonatkozik. A garanciával kapcsolatos információkat a terméklapon találod. A termékekre vonatkozó garancia tartalmát minden termékleírás külön részletezi. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a garancia időtartama egyes termékcsoportok (pl. élelmiszerek) esetében különbözhet a megadottaktól. - A garanciával kapcsolatos részletek a Reklamációk és garancia menüpontban találhatók. - Hagyományos boltban is megvásárolhatom a termékeket? - Jelenleg a Sportano áruházban a vásárlás kizárólag online lehetséges. - Vállalatunk székhelye és jelenleg egyedüli fizikai üzlete Lengyelországban, Varsóban található. Magyarország területén személyes bolti vásárlásra nincs lehetőség. - Ha rendelésed leadásával kapcsolatban segítségre lenne szükséged, nézd meg a vásárlási útmutatót, amelyben a vásárlás minden lépését részletesen leírtuk. Ha további kérdésed vagy problémád van, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot. - Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Sportano.hu-val? - Csapatunk a vásárlás minden szakaszában rendelkezésedre áll. Ha segítségre lenne szükséged fordulj hozzánk bizalommal. Ezt megteheted a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, e-mailben vagy közvetlenül hívd fel ügyfészolgálatunkat. Elérhetőségünket itt tekintheted meg.