GYIK
Kérdések és válaszok
Fiókom
Hogyan hozhatok létre fiókot?
Fiók létrehozásához lépjen a jobb felső sarokban található Fiókom menüpontba, majd a lista kibontása után válassza a Fiók létrehozása lehetőséget. Ezt követően az űrlapon megkérjük, hogy adja meg nevét és bejelentkezési adatait: e-mail címét és jelszavát.A fiók létrehozásának második lehetősége a Google, Facebook és Apple platformok használatával történő bejelentkezés. Adatait arra használjuk fel, hogy gyorsan létrehozzunk egy fiókot a Sportano áruházban (a bejelentkezéshez használt fiókon nem teszünk közzé semmit).
Elfelejtettem a bejelentkezési jelszavamat – mit tegyek?
Ha elfelejtette bejelentkezési jelszavát, ide kattintva visszaállíthatja jelszavát. Az űrlapban meg kell adnia azt az e-mail címet, amelyre a fiókot létrehozta. Egy idő után a beérkező levelek között megjelenik egy üzenet, amely tartalmazza a jelszó visszaállítására szolgáló hivatkozást. A linkre kattintás után lehetősége lesz jelszavát egy újra módosítani.Előfordul, hogy az ilyen típusú, visszaállítási hivatkozást tartalmazó üzenetek a spam mappába kerülnek. Feltétlenül ellenőrizze ezt a mappát, ha semmi sem került a fő beérkező levelek mappájába. Ha nem kapott tőlünk e-mailt a jelszómódosításról, kérjük, forduljon az Ügyfélszolgálati Irodához: kapcsolat@sportano.hu.
Hogyan módosíthatom fiókom adatait?
A felhasználói fiókban Ön által megadott összes információ folyamatosan módosítható. Jelentkezzen be fiókjába a Fiókom-> Bejelentkezés menüpontra kattintva a jobb felső sarokban, vagy kattintson ide.A Fiókom panelen belül módosíthatja alapadatait: vezetéknevét, keresztnevét, számlázási adatait és szállítási címét, valamint új jelszót állíthat be a bejelentkezéshez.
Ha módosítani szeretné e-mail címét, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: kapcsolat@sportano.hu.
Hogyan törölhetem a fiókomat?
Ha törölni szeretné fiókját a Sportano.pl áruházban, forduljon az Ügyfélszolgálati Irodához: kapcsolat@sportano.hu.Megrendelések
Hogyan adjak le megrendelést?
Ha részletes útmutatásra van szüksége a Sportano áruházban történő rendelés leadásával kapcsolatban, lépjen a Hogyan rendeljek menüpontba, ahol minden szükséges információt megtalál.Hogyan vehetem igénybe a promóciós kódot?
Ha szeretne kedvezményrefeljogosító kódot felhasználni a Sportano áruházban, tegye a termékeket a kosárba, majd kattintson a Fizetek gombra. A jobb oldali rendelési összesítőben, a fizetendő összeg alatt találja a "Kedvezménykódom van" opciót. A kattintás után megnyílik egy ablak, ahová beillesztheti a kedvezménykódot. Az oldalt lévő narancssárga nyíl aktiválja a kedvezménykódot. A megnyomása után csökkenni fog a rendelési összesítőben szereplő összeg.Mi a rendelés szállítási ideje?
A Sportano áruházban leadott rendeléseket munkanapokon a fizetés jóváírásától számított 48 órán belül küldjük ki. Ez idő alatt a megrendeléseket előkészítjük a kiszállításra és átadjuk a futárnak.
A futárcég e-mailben és/vagy telefonon tájékoztatja Önt a szállítás várható időpontjáról. Könnyedén megtalálhatja szállítmányát, és követheti annak útvonalát. Itt minden információt megtalál a csomag nyomon követésével kapcsolatban.Mik a szállítási módok?
A Sportano áruház szállítási lehetőségeiről és költségeiről ide kattintva tájékozódhat.Kaphatok számlát?
A Sportano áruházban minden rendeléshez számlát csatolunk. Ezt a rendelést visszaigazoló e-mailhez csatoltan küldjük.
A bejelentkezett felhasználóknak lehetőségük van számlájukat a felhasználói fiók szintjéről letölteni. Ehhez jelentkezzen be fiókjába, lépjen a Rendelések menüpontba, majd kattintson a Számlák mezőre.Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?
Csomagod nyomon követéséről itt olvashatsz bővebben.Módosíthatom a szállítási címet?
Ha módosítani szeretné a szállítási címet, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.
A megrendelés futárnak történő átadása után a szállítási cím a fuvarozó weboldalán keresztül módosítható.Nemzetközi szállítás is elérhető?
A Sportano áruházban leadott megrendeléseket csak Lengyelországban teljesítjük.Hogyan és melyik szakaszban módosíthatom a rendelést?
Megrendelését a véglegesítés előtt tudja szerkeszteni. Ebben a stádiumban módosíthatja: a címet és a szállítási módot, a szállítási/számlázási adatokat és a megrendelés tartalmát. E célból vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: kapcsolat@sportano.hu.Hogyan törölhetem a rendelésemet?
Megrendelését a véglegesítés előtt tudja törölni. E célból vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal: kapcsolat@sportano.hu.Miért lett törölve a rendelésem?
A megrendelés többek között fizetési problémák (nem fizette ki a megrendelését) vagy a termékek elérhetősége miatt kerülhet törlésre. A törléssel kapcsolatos információkat külön e-mailben küldjük el, de a Megrendelések részben a Fiókom menüpontban is megjelennek.Visszaküldés és reklamáció
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
Minden, a Sportano áruházban vásárolt termék 30 napon belül visszaküldhető. A visszaküldött termék nem viselheti használat jeleit. A visszaküldés szabályairól és menetéről minden információ a Visszaküldések menüpontban található.
Mennyi időm van a termék visszaküldésére/cseréjére?
A megrendelés kézhezvételétől számítva 30 napon belül kicserélheti vagy visszaküldheti a terméket.
Hogyan tehetek panaszt?
Ha panaszt szeretne tenni a Sportano áruházban vásárolt termékkel kapcsolatban, lépjen a Reklamációk és garancia menüpontra. Itt egy reklamációs űrlapot talál, amelyet ki kell tölteni és el kell küldeni a kapcsolat@sportano.hu címre. Csapatunk folyamatosan tájékoztatja Önt a panaszkezelés során meghozott döntésekről és a további lépésekről.
Mire vonatkozik a reklamáció?
A Sportano áruházban vásárolt összes termékkel kapcsolatban tehet reklamációt. Élelmiszer-csoport (pl. étrend-kiegészítők, tápanyagok) esetén a reklamációt a lejárati időn belül kell benyújtani. A reklamációs eljárással és szabályokkal kapcsolatos minden információ megtalálható a Reklamációk és garancia, valamint az Áruház ÁSZF menüpontokban.
Hogyan kapom vissza a befizetett összeget?
A visszatérítés vagy a reklamáció pozitív elbírálása esetén a visszatérítés a megrendelés kifizetésének módjával megegyező formában történik. Ha a hagyományos banki átutalást vagy az utánvétes fizetési lehetőségét választotta, kérjük, adja meg az átutalás adatait a visszaküldési vagy reklamációs űrlapon.
A visszatérített összegnek a csomag kézhezvételétől vagy a reklamációs kérelem elfogadásától számított 14 napon belül meg kell érkeznie számlájára. A gyakorlatban a visszatérítés 3-5 munkanapon belül megtörténik.Biztonság és egyebek
Az általam vásárolt termékek eredetiek?
A Sportano áruházban minden termék ismert márkáktól és gyártóktól származik. Garantáljuk, hogy termékeink eredetiek és nem használtak. Ha kérdése van, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz, akik eloszlatják kétségeit és rendelkezésére bocsátják a szükséges információkat.Biztonságos az online fizetés a weboldalon?
A Sportano áruházban történő vásárlások online fizetése a PayU platformon keresztül történik. A rendelkezésre álló lehetőségek (online bankkártyás fizetés és elektronikus átutalás) teljesen biztonságosak.Hogyan használják fel az adataimat?
A személyes adatok tárolásával, feldolgozásával és felhasználásával kapcsolatos minden információ megtalálható az Adatvédelmi és Süti Nyilatkozatban.Vonatkozik a termékekre garancia?
A Sportano üzletben vásárolt árukra 2 év garancia vonatkozik. A garanciával kapcsolatos információk a terméklapon találhatók. Felhívjuk figyelmét, hogy egyes termékcsoportok (pl. élelmiszerek) garanciális időszaka eltérő lehet.A garanciával kapcsolatos minden részlet megtalálható a Reklamációk és garancia menüpontban.
Fizikai boltban is megvásárolhatom a termékeket?
Jelenleg a Sportano áruházban az értékesítés kizárólag online történik. Ha nem tudja, hogyan rendeljen tőlünk terméket, nyissa meg az útmutatót, amelyben a vásárlás minden lépését leírtuk. Ha bármilyen kérdése vagy kétsége van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot csapatunkkal.Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Sportano.pl-lel?
Csapatunk a vásárlás minden szakaszában az Ön rendelkezésére áll. Ha támogatásra van szüksége, kérdése vagy kétsége van, forduljon hozzánk bizalommal. Ezt megteheti a kapcsolatfelvételi űrlapon, e-mailben vagy közvetlenül ügyfészolgálatunk felhívásával. Itt minden elérhetőséget megtalál.