A Sea to Summit márka gyökerei 1983-ig nyúlnak vissza, amikor Roland Tyson mindössze 17 évesen elkezdett outdoor felszereléseket készíteni egy régi varrógéppel a gyerekkori szobájában. Fiatal outdoor-rajongóként Roland hamar felfedezte szenvedélyét és tehetségét az innovatív felszerelések készítéséhez. Az ausztrál rajongók számára tervezett és gyártott felszerelések 1991-ben, a Mount Everest figyelemre méltó első megmászása után vezettek a Sea to Summit márka megalapításához.
A Sea to Summit nem csak a márka eredetéről szól, hanem a legjobb, legkönnyebb és legtartósabb felszerelés megtervezésére való törekvésről is. Roland és társa, Penny Sanderson, aki 1993-ban csatlakozott hozzá, beutazták a világot, tesztelték a termékeket és finomították a tervezésüket. Penny az Australian Geographic-nál eltöltött hat év tapasztalatával a felfedezés és az innováció iránti szenvedélyét hozta, ami tökéletesen kiegészíti a Sea to Summit küldetését.
A Sea to Summit márka gyorsan globális márkává nőtte ki magát, sikerét Penny és Roland utazás és design iránti szeretetének köszönheti. Továbbra is ők irányítják a vállalatot, és a folyamat minden szakaszában részt vesznek - a nyersanyagok fejlesztésétől kezdve a nagyszerű felszerelések kiszállításáig a vásárlóknak világszerte.
A Sea to Summit azzal különbözteti meg magát a piacon, hogy elkötelezettséget mutat a kivételes, a legszélsőségesebb körülmények között tesztelt outdoor felszerelések megalkotása iránt. Termékeik a minőséget, az innovációt és a tartósságot értékelő igazi kalandrajongók számára készülnek.