A Lacoste egy ruházati márka, amelyet René Lacoste francia teniszező alapított. Bár a vállalatot hivatalosan 1933-ban alapították, az alapító tettei már a korábbi években megjósolták egy modern, elegáns sportruházatú márka kialakulását. René már 1926-ban megjelent a US Open versenyen egy saját tervezésű pamutgalléros ingben, ami azonnali meglepetést okozott a szakmában és nagy érdeklődést a tervei iránt. Ennek hosszú távú eredménye volt saját ruházati márkájának elindítása 1933-ban, amely a már említett, Robert George által tervezett krokodilos logóval ellátott pólókat gyártotta.
Az 1950-es és 1960-as évek a Lacoste számára a jelentős növekedés szakaszát jelentették. Elindultak az első pólómodellek, többféle színben és mintával, valamint egy speciális gyermekruha-család. 1968-ban egy kifejezetten a francia síelők számára tervezett téli sportkollekciót indítottak útjára. Az 1970-es években a Lacoste elindította első világméretű reklámkampányait, és nem sokkal később stílusos napszemüvegekkel és innovatív teniszcipőkkel bővítette kínálatát. A márka megalakulása óta a legmodernebb technológiai megoldásokat építette be termékeibe, amelyek közvetlenül javítják az egyes cikkek minőségét.
A Lacoste márka együttműködik neves sportolókkal, tervezőkkel, grafikusokkal és globális intézményekkel, akikkel együtt kelti életre a modern termékcsaládokat. A márka globális szintű fejlődése szempontjából legfontosabb együttműködések közé tartozik a Karl Lagerfelddel (Lacoste x Visionaire), a Disney márkával (Disney x Lacoste) és a National Geographic-kal (Lacoste x National Geographic) folytatott együttműködés.