„Daily Deal” promóció szabályzata
I. Általános rendelkezések
A „Daily Deal” („Promóció”) promóció szervezője a SPORTANO.COM Sp. z o.o., székhelye Zielona Góra (65-427), Wrocławska utca 17B, 15-16. szám alatti helyiség, bejegyezve a Krajowy Rejestr Sądowy Vállalkozói Nyilvántartásába, melyet a Zielona Góra-i Járási Bíróság VIII. Gazdasági Osztálya vezet KRS szám alatt: KRS 0000896178, adószáma: 9731077223, REGON: 388722422, BDO: 000550240, jegyzett tőkéje 25 325 950,00 PLN, amely teljes egészében befizetésre került („Szervező”).
A nagy kezdőbetűvel írt, de jelen Szabályzatban nem definiált fogalmak, azokat a jelentéseket kapják, amelyek a Szabályzatban az Internetes Szolgáltatásra vonatkozóan elérhetők a következő linken: https://sportano.pl/regulamin, kivéve, ha a jelen Szabályzat másként nem rendelkezik. Amennyiben a jelen Szabályzatban és az Online Áruház Szabályzatában egyaránt meghatározásra kerülnek a nagybetűvel írt kifejezések, a jelen Szabályzat alkalmazásában a jelen Szabályzatban szereplő meghatározás az irányadó.
II. A promóció helye és időtartama
A promóció az Szervező internetes áruházában és a Szervező mobilalkalmazásában („Szervező Áruháza”) zajlik.
A promóció 2025-11-05-tól visszavonásig tart, és az Szervező által kiválasztott napokon ismétlődően kerül megrendezésre, ahol minden egyes ilyen egyedi promóciós kiadás („Promóciós kiadás”) külön, időben korlátozott promóciós ajánlatot jelent az adott termékre vonatkozóan. A promóció a Szervező által meghatározott időtartamra szól, a promócióban szereplő termék mellett feltüntetett információknak megfelelően, de legfeljebb addig, amíg a Szervező által meghatározott és a Szervező boltjának promóciós paneljén feltüntetett, a promócióban szereplő termékek száma kimerül, attól függően, hogy melyik következik be előbb („A promóció kiadásának időtartama”). A promóciós időszak lejárta után a termék már nem tartozik a promóció hatálya alá.
III. A promóció általános szabályai
A Promóció keretében a Szervező lehetővé teszi a Promóció Kiadásának időtartama alatt a Résztvevőknek, akik megfelelnek a jelen Szabályzatban meghatározott feltételeknek és a szabályok szerint meghatározott jelen Szabályzatban, három a Szervező által kiválasztott terméktípus megvásárlását kedvezményes áron, amelyet a Szervező határoz meg („Kedvezményes Ár”), az alábbi 3. pont rendelkezéseinek figyelembevételével.
Minden Promóciós Kiadás kizárólag azokat a termékeket érinti, amelyeket a Szervező jelöl ki, és amelyek elérhetők a Szervező Áruházának „Daily Deal” nevű különleges szekciójában, és kizárólag a Szervező által meghatározott, a Szervező Áruházának Promóciós paneljén feltüntetett ilyen termékek számára vonatkozik — csak a Promóciós Kiadás időtartama alatt („Termékek”). Egy adott Promóciós Kiadás keretében háromféle Termék lesz elérhető. A Szervező Áruházának Promóciós paneljén megadott termékszám kimerülése után a promóció az adott termékre megszűnik, még akkor is, ha a Promóciós Kiadás időtartama még nem járt le.
A promóció a Szervező Áruházának promóciós paneljén megjelölt promóciós termékmennyiség elfogyásáig vagy a promóciós kiadás időtartamának lejártáig érvényes— attól függően, hogy melyik következik be előbb.
Egy Promóció kiadásán belül a szervező három különböző terméket biztosít, amelyek három elérhetőségi szinthez vannak beosztva:
a) 1. szintű termék – Promóciós áron elérhető termék minden felhasználó számára (bejelentkezés nélkül), azonban az első termék típusa és az első termékre vonatkozó, alább a 7. pontban megadott információk minden felhasználó számára láthatóak (feltártak).
b) 2. szintű termék – Termék elérhető kedvezményes áron azoknak a bejelentkezett felhasználóknak, akik hozzájárultak ahhoz, hogy kereskedelmi információkat kapjanak e-mailben (hírlevél). A második termék típusa és a második termékre vonatkozó információk, amelyek az alábbi 7. pontban szerepelnek, csak a Felhasználói Fiókba történő bejelentkezés és az e-mailes kereskedelmi információk (hírlevél) fogadására vonatkozó hozzájárulás után láthatók.
c) 3. szintű termék – A szervező mobilalkalmazásának bejelentkezett felhasználói számára promóciós áron elérhető termék, amelyhez a felhasználók aktív hozzájárulásával push értesítéseket kapnak. A harmadik termék típusa és a harmadik termékre vonatkozó információk, amint az alábbi 7. szakaszban szerepel, csak akkor láthatók, ha a Résztvevő bejelentkezik a Szervező mobilalkalmazásába, és hozzájárul a push értesítések fogadásához.
A Termék Promóciójának befejezése után a „Napi ajánlat” szekcióban archiváltként (szürke színnel jelölve), a Promóció befejezéséről szóló információval jelenhet meg.
A szervező fenntartja a jogot a részvételi feltételek teljesülésének ellenőrzésére a Promócióban meghatározottak szerint a jelen Szabályzatban.
A fentiekben meghatározott feltételek teljesülésének függvényében. 4. pontban, A termékek amelyek a Promóció Időtartama alatt érvényes Akcióban szerepelnek, az Szervező Webáruházának „Daily Deal” dedikált szekciójában kerülnek bemutatásra a következő információkkal együtt:
a) akciós ár és ajánlott ár a promócióban részt vevő termék esetében,
b) információ a promócióban részt vevő termék kedvezményszintjéről – a kedvezmény szintje százalékosan vagy összegben van meghatározva,
c) a kiválasztott termékhez kapcsolódó promóció szerkesztési időtartam számlálója,
d) a promócióban szereplő termék eladott és elérhető darabszámát bemutató számláló vagy folyamatjelző sáv,
e) a promócióban részt vevő termékek elérhető darabszáma.
IV. A Promócióban való részvétel feltételei
A Promócióban való részvétel önkéntes.
Ahhoz, hogy részt vegyen a Promócióban, a Résztvevőnek a Promóció kiadása alatt :
a) 1. szintű termék esetén:
· Be kell lépnie a Szervező Webáruházának oldalára vagy megnyitni a Szervező Mobilalkalmazását,
· Át kell lépnie a „Daily Deal” szekcióra, ahol a jelenlegi akciós ajánlatok találhatók, valamint
· Meg kell vásárolnia terméket az 1. szintről (bejelentkezés nélkül);
c) 2. szintű termék esetén:
· Be kell lépnie a Szervező Webáruházának oldalára vagy megnyitni a Szervező Mobilalkalmazását,
· Be kell jelentkeznie az Ügyfélfiókba,
· hozzájárulni kereskedelmi információk elektronikus úton (e-mailben) történő fogadásához, valamint
· Bevásárolni terméket a 2. szintről;
d) 3. szintű Termék esetén:
· El kell indítania a Szervező Mobilalkalmazását,
· bejelentkezni az Ügyfélfiókba,
· hozzájárulni az értesítések fogadásához push az Szervező Mobilalkalmazásában, valamint
· Bevásárolni terméket a 3. szintről.
A termék kosárba helyezése nem garantálja a termék megvásárlását akciós áron – az akciós ár csak akkor érvényes, ha az akció időtartama alatt a résztvevő sikeres fizetést teljesít a termékért.
A termék kosárba helyezése nem zárja ki annak elérhetőségét más vásárlók számára – a termékek kifizetésének sorrendje dönt.
A szervező fenntartja a jogot a feltételek teljesülésének ellenőrzésére amelyek a Szabályzatban vannak meghatározva.
V. Korlátozások
A promóció nem vonható össze más kedvezményekkel, promóciós kódokkal vagy hűségkedvezményekkel, kivéve, ha másként nem jelezték.
A szervező fenntartja a jogot, hogy a Promóciót előzetes értesítés nélkül, független okokból (pl. készletkimerülés, rendszerhibák) korábban lezárja.
Az adott Promóciós Kiadás keretében a következő vásárlási korlátok érvényesek:
a) Az 1. szintű termék esetében – az akciós áron egy darab 1. szintű termék vásárolható meg egy tranzakción belül,
b) a 2. szintű Termék és a 3. szintű Termék esetében – a Promóciós Kiadás egészében megvásárolható egy darab 2. szintű Termék és egy darab 3. szintű Termék,
Abban az esetben, ha a Promóció Résztvevője Vállalkozó, feltéve, hogy a Vállalkozó teljesíti a jelen Szabályzatban meghatározott Promócióban való részvétel feltételeit:
a) A vállalkozó jogosult vásárlásra a Promóción belül legfeljebb egy terméket az 1. szintről, legfeljebb egy terméket a 2. szintről, valamint legfeljebb egy terméket a 3. szintről egy Promóciós kiadás keretében függetlenül attól, hogy a vállalkozónak hány fiókja van, és
b) egy adott naptári hónapban legfeljebb tíz Promócióban részt vevő Termék vásárlása engedélyezett.
Ha a Megrendelés leadása során (azaz a Promócióban részt vevő Vásárló által a Termék kifizetésének megtétele előtt) a Promócióban részt vevő Termékek készlete elfogy, vagy a Promóciós Kiadás időtartama lejár, a Termék ára automatikusan a Termék ajánlott árára módosul.
VI. Reklamációk
A promócióval kapcsolatos panaszokat a résztvevők bejelenthetik a szervező székhelyének címére vagy elektronikus úton a kapcsolat@sportano.hu címre, a panaszt megalapozó okok felmerülésétől számított 14 napon belül.
A panasz gyorsabb elbírálása érdekében kérjük, adja meg a Promóció Résztvevőjének nevét és elérhetőségi adatait (pl. e-mail cím vagy telefonszám), valamint a panasz indoklását.
A szervező a panaszra haladéktalanul, legkésőbb a benyújtástól számított 14 napon belül válaszol.
A panaszokat a Szervező bírálja el, különösen a jelen Szabályzat rendelkezéseinek megfelelően.
VII. A Szabályzat módosításai
1. Jelen Szabályzat csak akkor módosítható, ha fontos ok áll fenn, amely a következő:
a) a promóció lebonyolításának feltételeit, szabályait és szervezetét szabályozó jogszabályok változása,
b) a Promóció lebonyolításának módosítása technikai vagy technológiai okok miatt,
c) a szabályzat rendelkezései alá tartozó szolgáltatások körének vagy nyújtásának megváltoztatása új szolgáltatások bevezetésével, módosításával vagy visszavonásával a szervező által a szabályzat hatálya alá tartozó eddigi funkciók vagy szolgáltatások esetében.
A Szabályzat módosítása esetén a Szervező egységes szerkezetű Szabályzatot tesz közzé a honlapon https://sportano.hu/a-daily-deals-szabalyzata . A Szabályzat módosítása a világos megjelölésétől és a fent megadott címen történő elhelyezésétől érvényes.
Zielona Góra, 2025. 2025-11-05 nap